Silmek İstediğinize Eminmisiniz ?

Eminseniz Lütfen Evet'e Basın.

Web Atölyesi

Kendi işinizi kurmanın alternatif yolu: E-ticaret

Web Atölyesi olarak Münih bölgesine ,alanında başarılı kadromuz ile destek sağlamaktayız. İhtiyacınızı belirleyin sizlere yardımcı olalım.

E-ticaret' data-url='http://www.eticaret.com/blog/kendi-isinizi-kurmanin-alternatif-yolu-E-ticaret/'>
E-ticaret' data-url='http://www.eticaret.com/blog/kendi-isinizi-kurmanin-alternatif-yolu-E-ticaret/'>

İnternet teknolojilerinin yaygınlaşma ve geliştirilme hızı diğer sektörlerde olduğu gibi ticaretin de bu yöne evrilmesinin önünü açtı. Elektronik ticarete geçiş yapanlar ve E-ticaretle iş hayatına atılanlar gelenekselin ticarette karşılaşılan pek çok maliyet olmaksızın kendi işlerini yönetebiliyorlar. Ayrıca yine online olarak yürütülebilen tanıtım yöntemleriyle bilinen bir marka olma yolunda sağlam adımlar atabiliyorlar.

Online kullanıcı sayısının da her geçen gün artış göstermesi, perakendeciliğin internet otamına taşınmasını kolaylaştırdı. Peki kendi E-ticaret firmasına sahip olmak isteyenler hangi noktalara dikkat ederek online mağazacılığa giriş yapmalı?

Küçük adımlarla yola çıkın

E-ticarete başlarken bu işe ne kadar yatırım yapabileceğinizi belirlemenizde fayda var. Çoğu girişimci, risk almayı istemediğinden başta ufak miktarlarda sermaye ile yola çıkar. Siz de buna benzer biçimde maliyetleri hesaplayarak buna göre yola çıkabilirsiniz.

E-ticaretin yaygın bir yöntem olarak kabul görmesi, altyapı ve paket seçeneklerinin de uygun fiyatlarda olmasını kolaylaştırdı. Siz de profesyonel bir altyapı sağlayıcısından destek alabilir, hızlı ve sağlam bir şekilde E-ticarete adım atabilirsiniz.

Stok türüne karar verin

Eğer ürünleri stoklayabileceğiniz firmanıza ait bir deponuz varsa sorun yok. Ancak bu tür bir deponuz yoksa veya E-ticaret işiniz için yetersizse dropshipping yönteminden faydalanabilirsiniz. Buna göre, online mağazanızdan sipariş verilmesi durumunda tedarikçiniz ürünleri sizin yerinize kullanıcılara ulaştırabiliyor. Böylece stok tutmak zorunda kalmıyorsunuz.

Ödeme seçenekleri belirleyin

Kullanıcıların birçoğu ödeme aşamasına geldiğinde kendine uygun bir ödeme seçeneği bulamadıı için alışverişten vazgeçebiliyor. Eğer kullanıcılarınızın sepeti terk etmesine razı gelmiyorsanız en sık kullanılan ödeme türlerinden kredi kartlı ödeme, kapıda ödeme, havale/EFT ile ödeme gibi yöntemleri değerlendirebilirsiniz. Bunların yanında en yeni ödeme teknolojilerinden de faydalanarak kullanıcılarınıza çağa ayak uydurduğunuzu hissettirebilirsiniz.

Teslimat türlerini değerlendirin

Kullanıcılarınız sipariş ettikleri ürüne bir an önce kavuşmayı beklerler. Sizin de müşteri memnuniyetini artırabilmeniz için bir an önce teslimatı gerçekleştirmek için harekete geçmenizde fayda var. Bunun için öncelikle posta ve kargo şirketleri ile anlaşarak ürünlerin güvenilir bir şekilde kullanıcılara ulaşmasını sağlayabilirsiniz. Bunun yanı sıra eğer rekabette farklılaşmayı amaçlıyorsanız aynı gün teslimat amacıyla kendi teslimat ağınızı da kurabilirsiniz. Bu seçenek maliyetli gibi görünse de uzun vadede daha fazla müşteriyi etki altına alabilmenizde rol oynayabilir.

Tanıtım çalışmalarına başlayın

Tüm aşamaları başarıyla geçtikten sonra satışların gerçekleşmesi için E-ticaret firmanızın kitleler tarafından bilinmesine ihtiyacınız var. Bunun için online pazarlama yöntemlerinden faydalanabilir ve markanızı hedef kitlenize duyurabilirsiniz. Bunun için online reklam kampanyaları düzenleyebilir, Sosyal Medya platformları üzerinden kullanıcılarınıza erişebilir ve e-posta pazarlamasından yararlanabilirsiniz. Marka bilinirliği yarattıktan sonra ise satışların gerçekleşmeye başladığına şahit olabilirsiniz.

Satış sonrası destek hizmeti verin

E-ticaretin ve diğer sektörlerin temel amacı dönüşümün gerçekleşmesi olabilir. Ancak bu notkadan sonra ürün iadelerinin gerçekleşmemesi, marka sadakatinin yaratılması ve müşteri memnuniyetinin artırılması için satış sonrasında da mütşerilerle iletişim halinde olmalısınız. Bunun için de kullanıcıların karşılaştıkları her tür sorunla ilgili olarak dönüş yapmalı ve sorunların ortadan kaldırılması için çaba sarfetmelisiniz. Uzun vadeli bir başarı adına müşterilerinize her an destek olduğunuzu hissettirmelisiniz.

E-ticarete başlarken her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünüp hesaplamakta fayda var. Kullanıcı beklentilerini karşılayabilmeniz için yüz yüze gelebileceğiniz her durumu ön görebilmeniz önemli. Söz konusu durumların başında E-ticaret sitenizin kullanıcıları zorlamayan kolay bir sürece sahip olması geliyor. Eğer siz de kullanıcılarınızı memnun edecek bir E-ticaret mağazasına sahip olmak istiyorsanız, Web Atölyesi’tan ücretsiz demo talebinde bulunabilirsiniz.

Hizmet bölgelerimiz;

e-ticaret e-ticaret mağazası e-ticarete giriş online mağazacılık kendi işini kurmak teslimat seçenekleri ödeme yöntemleri kredi kartıyla ödeme kapıda ödeme kargo müşteri hizmetleri satış sonrası destek tanıtım pazarlama online perakende perakendecilik e-ticaret sektörü müşteri satış yapmak
bölgesi ziyaretçilerimiz, Web Atölyesi'nin mutlu müşterileri arasına katılmak için +90(532) 200 9852 veya info@webatolyesi.com.tr ile bize ulaşın, ihtiyacınıza uygun Kurumsal web sitesi, E-ticaret, E-tahsilat veya Crm çözümünü size sunalım

Bize Yazın

Merkez Ofis

Ziya Gökalp, Mall of İstanbul The Office Plaza, Kat 17 34490 Başakşehir/İstanbul