Silmek İstediğinize Eminmisiniz ?

Eminseniz Lütfen Evet'e Basın.

Web Atölyesi

Bahar aylarında paketleme için ne gibi düzenlemeler yapabilirsiniz?

Web Atölyesi olarak Münih bölgesine ,alanında başarılı kadromuz ile destek sağlamaktayız. İhtiyacınızı belirleyin sizlere yardımcı olalım.

E-ticaret firmalarının hizmet hayatlarının devamlılığını sağlayan en önemli faktörlerin başında aktif ve sadık müşteriler yer alıyor. Kullanıcıların ihtiyaç hissettikleri durumlarda E-ticaret sitesini alışveriş yapmak için tekrar tercih etmesi, firma ile müşteri arasında güçlü bir sadakat bağı oluştuğunu gösteriyor. Firmalar açısından en çok istenen durumlardan biri olan müşteri memnuniyeti ve devamında sadakat bağının oluşması ise kazanç artırmayı büyük oranda etkiliyor. İşte bu nedenle firmalar, müşterilerinin gönlünü kazanabilmek için onlara farklı türde cazibe ögeleri sunmak durumunda kalıyor.

Geleneksel veya elektronik ticaret farkı gözetmeksizin her müşteri, kendini özel hissettiren marka ile alışveriş yolunda ilerlemeyi tercih ediyor. Bu durum da rekabet otamının kızışmasını ve markaların müşterileri için özel düzenlemelere gitmesini tetikliyor. Sonuç olarak müşteriler, hangi markanın onları değerli hissettirdiği izlenimine kapılırsa bir sonraki alışverişinde de onu seçmekle kalmıyor, yakın çevresiyle de bu müşteri deneyimini paylaşarak markanın potansiyel hedef kitlesine ulaşmasını da kolaylaştırıyor.

Bahar ayları da çoğu zaman tüketicilerin yaza hazırlık içinde olduğu ve kendilerini yenilemek için alışveriş yapma ihtiyacı hissettikleri bir dönem oluyor. Bahar mevsiminde satışlarını artırmak için önce davranan E-ticaret siteleri de doğal olarak yaza bir adım önde başlıyor. Paketleme konusu da müşteri deneyimini olumlu etkileyen unsurlar arasında bulunuyor. Hemen her mevsimde önem verilmesi gereken paketleme konusu, bahar aylarında da müşteri sadakati sağlamak açısından önemini koruyor. İşte bahar mevsiminde müşterilerinizi etkilemek için paketleme konusunda başvurabileceğiniz bazı düzenlemeler…

Paket kalitesi

Araştırmalara göre müşterilerin yüzde 33’ü çabuk hasar görebilen, zayıf paketlemeleri markanın profesyonel olmayışına bağlıyor. Bu da paket kalitesinin müşteri davranışını doğrudan etkilediğini gösteriyor. Özellikle bahar aylarında sepet tutarının daha yüksek olduğu da göz önüne alındığında, sadece kalitesiz paketler yüzünden müşterilerinden olmayı kim ister ki? İşte bu nedenle paket içerisindeki ürünü koruyabilen, dayanıklı malzemeden üretilmiş bir paketle hedef kitlenize seslenmeniz, müşteri kaybına uğramamanız ve bir sonraki alışverişte de tercih nedeni olmanız açısından büyük rol oynuyor.

Yapıştırmalar ve grafik ögeler

Bahar mevsimi; doğanın uyandığı ve çevrenin insan psikolojisini en fazla etkilediği dönemler arasında yer alıyor. E-ticaret firmalarının da bunu es geçmemeleri ve hedef kitlelerinin ruhunu yansıtabilecek ufak değişiklikler yapmaları, onlara müşteri sadakati olarak geri dönebiliyor. Siz de bahar temalı paket kağıtları, cıvıl cıvıl renklerde yapıştırmalar, insan psikolojisini olumlu etkileyebilecek grafik ögeler kullanarak markanızın gündeme ayak uydurduğunu ve müşterilerine değer verdiğini gösterebilirsiniz.

Kişiselleştirilmiş notlar

Herkes biricik olduğunun hissettirilmesini ve değer gösterilmesini bekler. Müşterileriniz için de durum böyle. Bu nedenle onları şaşırtacak, yüzlerinde bir tebessüm yaratacak, kişiye özel notlar hazırlayarak paketlerinize ufak bir dokunuş yapabilirsiniz. Baharın kullanıcılarınıza sevgi ve mutluluk getirmesi gibi temennilerinizi içeren kişiselleştirilmiş notları paketlerinize iliştirdiğinizde gönderilerinizin Sosyal Medyada nasıl viral bir etki oluşturduğunu kolaylıkla gözlemleyebilirsiniz. Üstelik bu hareketinizin satış oranlarınızı olacak etkisinden henüz bahsetmedik. Daha fazla kişiyle etkileşim kurmanızı sağlayacak bu gibi ufak düzenlemeler, markanızın kazancını da büyük ölçüde etkileyebilir.

Bahar mevsiminin avantajlarından faydalanarak mütşerilerinizi etkilemeniz ve sadakat bağı yaratarak satış oranlarınızı artırmanız mümkün. Ancak ürünlerinizi sergileyeceğiniz kaliteli bir online mağazaya sahip olmanızda büyük fayda var. Eğer siz de hedef kitlenizi etkisi altına alacak bir E-ticaret sitesine sahip olmak istiyorsanız, hemen Web Atölyesi’nin ücretsiz demo hesabını inceleyebilirsiniz.

Hizmet bölgelerimiz;

e-ticaret paketleme bahar müşteri sadakati müşteri memnuniyeti alışveriş satın alma ürün kullanıcı müşteri deneyimi kazanç satış kişiselleştirme grafik paket kalite müşteri ilişkileri pazarlama
bölgesi ziyaretçilerimiz, Web Atölyesi'nin mutlu müşterileri arasına katılmak için +90(532) 200 9852 veya info@webatolyesi.com.tr ile bize ulaşın, ihtiyacınıza uygun Kurumsal web sitesi, E-ticaret, E-tahsilat veya Crm çözümünü size sunalım

Bize Yazın

Merkez Ofis

Ziya Gökalp, Mall of İstanbul The Office Plaza, Kat 17 34490 Başakşehir/İstanbul