Silmek İstediğinize Eminmisiniz ?

Eminseniz Lütfen Evet'e Basın.

Web Atölyesi

E-ticaret işinizi planlarken hangi aşamalarda neler yapmalısınız?

Web Atölyesi olarak Münih bölgesine ,alanında başarılı kadromuz ile destek sağlamaktayız. İhtiyacınızı belirleyin sizlere yardımcı olalım.

E-ticaret işinizi planlarken hangi aşamalarda neler yapmalısınız?' data-url='http://www.eticaret.com/blog/E-ticaret-isinizi-planlarken-hangi-asamalarda-neler-yapmalisiniz/'>
E-ticaret işinizi planlarken hangi aşamalarda neler yapmalısınız?' data-url='http://www.eticaret.com/blog/E-ticaret-isinizi-planlarken-hangi-asamalarda-neler-yapmalisiniz/'>

Dijital pazarlama ve satışın en yoğun olduğu alanlardan biri olan ve dünyada her yıl hacmini biraz daha artıran E-ticaret, pek çok girişimcinin adım atmak istediği bir alan olarak geçerliliğini koruyor. Mobil uyumun sağlanması ve girişimciler için en doğru E-ticaret paketlerinin bu hizmeti sunması da karlılığı her geçen gün markalar için biraz daha yükseltiyor. Dolayısıyla, fiziksel mağazalar, KOBİ’ler, yeni girişimler, ulusal ve yerel işletmeler, kısacası tüm ticari girişimler, bir şekilde E-ticarete adım atacakları doğru zamanı bekliyor. Peki, o doğru zaman neden şimdi olmasın?

Eğer siz de satışlarınızı çok daha fazla artırmak ve Türkiye’nin dört bir yanına satış yapmak için harekete geçmek istiyorsanız, E-ticarete adım atarken tırmanmanız gereken birkaç basamağı geçtikten sonra, hedef kitlenize en etkili şekilde ulaşabilirsiniz. Peki, bu basamaklar neler? Hangi detaylar size E-ticarette karlılığın kapılarını aralayabilir? İşte E-ticaretin en önemli basamakları…

Yer alacağınız sektör ve pazarlayacağınız ürünlere karar verin

E-ticarette hedef kitleyi belirlemek ve bu kitlenin ilgi duyduğu sektörü, sektörün en çok satan ürünlerini belirlemek, kısacası doğru hedef kitleyi doğru ürünle buluşturmak, tüm ticari alanlarda en önemli basamaklardan biri. Hedef kitlenizi ve onlara hitap edebileceğiniz en uygun sektörü belirlemeniz, E-ticaret işinize adım atarken izlemeniz gereken rotada belirleyici etken olacak.

Yaş aralığı, cinsiyet, toplumsal statü ve benzeri kriterler, hedef kitlenizi belirlemenize yardımcı olurken, çıkan sonuçtan, söz konusu kitlenin en çok takip ettiği Sosyal Medya kanalları, bu kanallarda takip ettikleri hesaplar, arama motorları üzerinden yaptıkları aramalar ve benzeri parametreleri gözden geçirerek, sektör ve ürünler için kararınızı verebilirsiniz.

Lojistik konusunda çalışmalarınızı tamamlayın

Müşterilerinize en hizmeti verebilmeniz ve müşteri sadakatini kazanabilmeniz için, markanızın sunduğu özellikle bazı hizmetler konusunda özen göstermeniz gerekir. Bunlardan biri de lojistik. Doğru firmayla anlaşmanız ve siparişlerin zamanında, herhangi bir sorun çıkmadan ve en uygun fiyat garantisiyle müşterilerinize ulaşması, müşteri tarafında markaya olan güveni artırır. Dolayısıyla, lojistik destek alırken, firmalar konusunda titizlenmenizde ve doğru firmayla çalıştığınıza emin olmanızda fayda var.

Pazarlama kanalları için profesyonel destek alın

E-ticaret markanızın bilinirliğinin artması, daha fazla müşteri çekmesi ve ürünlerin hedef kitlesine ulaşması için pazarlama konusunda profesyonel desteğe ihtiyaç duyabilirsiniz. Affiliate pazarlama yöntemleri, Sosyal Medya üzerinden pazarlama araçları ve benzeri dijital pazarlama teknikleri eğer sizin için yabancıysa, bu konuda uzman firmalarla çalışabilir, Sosyal Medya yönetimi konusunda uzmanlardan ya da içerik ajanslarından yardım alabilirsiniz. Böylece, markanız ve ürünlerinizle ilgilenebilecek kitleye ulaşmanız için en etkili yöntemlerden yararlanabilirsiniz.

En ideal E-ticaret paketi ile yola çıkın

Tüm bu basamaklarda size en büyük desteği verecek olan, kuşkusuz ki en ideal E-ticaret altyapısı olacak. Bir E-ticaret sitesinde olması gereken, müşteriye olduğu kadar girişimciye de kolaylıklar sunan ve işini büyütürken ona fayda sağlayan bir E-ticaret paketi, dijital dünyada sizin yol arkadaşınız olacaktır. Dolayısıyla, ürünlerinizi, logonuzu ve kampanyalarınızı en çarpıcı şekilde hedef kitlenize sunmanıza yardımcı olacak, kişisel bilgilerin güvenliğini korurken, aynı zamanda ürün stok kayıtlarınıza, satış ve karlılıkla ilgili raporlara ulaşmanıza yardımcı olacak, pek çok konuda kolaylıkla entegrasyon sağlayabilecek o E-ticaret paketi ile siz de bugünden tanışın.

Web Atölyesi, E-ticaret dünyasında rakiplerinizi geride bırakmanızı sağlayacak ayrıcalıklar sunan E-ticaret altyapıları ve en yeni teknolojilerle siz girişimcileri bekliyor. Hedeflerinizi belirleyin ve E-ticaret paketiniz için başvurunuzu hemen yapın. Ücretsiz demo hesabınızı şimdi oluşturabilir, kazanmaya bugünden başlayabilirsiniz.

Hizmet bölgelerimiz;

e-ticaret e-ticaret paketleri e-ticaret paketi e-ticaret markası marka yönetimi dijital pazarlama pazarlama stratejileri e-ticaret sitesi e-ticaret siteleri e-ticaret işi kurmak e-ticaret sitesi kurmak e-ticarete başlarken e-ticaret stratejileri e-ticarette pazarlama stratejileri e-ticaret sektörü e-ticarete giriş
bölgesi ziyaretçilerimiz, Web Atölyesi'nin mutlu müşterileri arasına katılmak için +90(532) 200 9852 veya info@webatolyesi.com.tr ile bize ulaşın, ihtiyacınıza uygun Kurumsal web sitesi, E-ticaret, E-tahsilat veya Crm çözümünü size sunalım

Bize Yazın

Merkez Ofis

Ziya Gökalp, Mall of İstanbul The Office Plaza, Kat 17 34490 Başakşehir/İstanbul