Silmek İstediğinize Eminmisiniz ?

Eminseniz Lütfen Evet'e Basın.

Web Atölyesi

E-ticaret sitenizin çok kazandırması için ipuçları

Web Atölyesi olarak Münih bölgesine ,alanında başarılı kadromuz ile destek sağlamaktayız. İhtiyacınızı belirleyin sizlere yardımcı olalım.

E-ticaret sitenizin çok kazandırması için ipuçları' data-url='http://www.eticaret.com/blog/E-ticaret-sitenizin-cok-kazandirmasi-icin-ipuclari/'>
E-ticaret sitenizin çok kazandırması için ipuçları' data-url='http://www.eticaret.com/blog/E-ticaret-sitenizin-cok-kazandirmasi-icin-ipuclari/'>

Büyük markaların E-ticaret sitelerine baktığınızda, sepet ortalamalarının ve dolayısıyla satış grafiklerinin yüksek olduğunu gözlemleyebilirsiniz. Ancak, aslında bu yalnızca bilinen ve müşteri portföyü halihazırda geniş markalar için geçerli değil; KOBİ’ler ve yeni girişimler de kısa sürede hedeflerini gerçekleştirebilir, dijitalin avantajlarını kullanarak karlılığını artırabilir.

Eğer siz de E-ticaret sitenizin çok kazandırmasını, hedef kitlesine en etkili şekilde ulaşarak, onların müşteri olarak kazanılmasını istiyorsanız, birkaç ipucunu takip ederek bunu sağlayabilirsiniz. İşte çok kazandıran bir E-ticaret sitesi için uygulayabileceğiniz yöntemler…

İmajınızı gözden geçirin

Sitenizin arayüzünde daha az renk kullanabilir, tasarımınızı netlik ve bütünlük içinde ziyaretçilerinize sunabilirsiniz. Böylece dikkati ürünlere yöneltir ve alışverişe odaklanılmasını sağlayabilirsiniz.

Araştırmalar, internet kullanıcıları için en etkileyici renklerin mavi, kırmızı ve yeşil olduğunu gösteriyor. Geleneksel tüketiciler pembeye sempati duyuyor; ancak, onları alışverişe yönlendiren renklerin başında siyah ve kırmızı geliyor. Turuncu gri ve kahverengi kadın ziyaretçilerin en beğenmediği renkler iken, erkeklere hitap eden ürünlerin de satışını yapıyorsanız, mor rengi de bu renkler arasına dahil edebilirsiniz.

E-ticaret sitenizde kullanıcıları alışverişe yönlendirirken, görsel içerikten oldukça fazla destek alacağınızı unutmamanızda fayda var. Kaliteli, arka planı temiz, uygun büyüklükte görsel içerik kullandığınızdan emin olun. Büyüyebilen fotoğraflar, ziyaretçilerin detaylı incelemesi için önemli rol oynuyor. İmajların sayfa içinde görüntü bozukluğu yaratmayacak şekilde hizalanması, ürün sayfasında, arama butonunda ve satın alma sayfasında görüntülenmesi de alışverişi güvenilir kılan unsurlar arasında yer alıyor.

Güvenilir bir siteniz olsun

Müşteri deneyimi, potansiyel müşteriler için söz konusu ürüne yönelik bir algı oluşturur ve bu algı, o ürünün satışları üzerinde önemli bir etki meydana getirir. E-ticaret sitenize ürünlerle ilgili bırakılan yorumlar, olumlu ya da olumsuz eleştiriler, ürüne olan ilgiyi belirler. Dolayısıyla, bu yorumları dikkate alarak ürünlerinizi geliştirebilir ya da tedarik konusunda farklı firmalarla çalışmak isteyebilirsiniz. Ayrıca, yorumların sürekliliğinin sağlanması ve ürünler için puanlandırma sisteminin bulunması, kullanıcılara güven vermenize yardımcı olacaktır.

Ödeme araçları ve aracı olarak seçtiğiniz markalar da E-ticaret sitenizin güvenilirliği konusunda ciddi mesajlar veriyor. Bu nedenle, kredi kartına alternatif olarak ödeme seçenekleri sunarak, müşterilerinizin E-ticaret sitenize güven duymasını sağlayabilirsiniz.

Buna ek olarak, E-ticaret siteniz üzerinden yapılan alışverişlerin ardından müşterilerinizin ihtiyaç halinde size ulaşmalarını sağlayacak telefon numaraları ve kurumsallığınızı ortaya koyacak adres ve diğer iletişim bilgilerinin de E-ticaret sitenizde yer almasında fayda var. Canlı destek hatları ise çok büyük bir açığı kapatıyor. Araştırmalar canlı destek hattı ile kurulan iletişimin yüzde 65’inin satışa dönüştüğünü, ziyaretçilerin yüzde 38’inin canlı destek ile iletişim sonrasında satışı tamamladığını ve satın almaların yüzde 90’ının bu hattın varlığına duyduğu güvenden oluştuğunu söylüyor.

Satın almaya yönlendirecek diğer detaylara önem verin

Videoların ürün satın alımında katkısını göz ardı etmemek gerekiyor. İstatistikler satın almalara yönelik eğilimlerin çoğunlukla ürün ile ilgili videoyu izledikten sonra gerçekleştiğini söylüyor.

Bununla birlikte, çeşitli parametreler sunmak da satışları önemli ölçüde etkiliyor. Sınırlı stok bilgisi verebilir, belirli gün ve saat dilimlerine indirimli ürünler sunabilir, anında satış karşılığında hediyeler verebilirsiniz.

E-ticarete yönelik daha fazla ipucu ve en yeni teknolojiler için siz de Web Atölyesi ile çok kazandıran bir E-ticaret sitesine sahip olabilirsiniz. Bunun için Web Atölyesi’nin akıllı E-ticaret paketlerini inceleyin. Online alışverişin çok kazandıran dünyasında satış grafiğinizi yükselterek, e-ihracata uzanan bir kariyer elde edebilirsiniz. Dilerseniz, hemen ücretsiz hesabınızı oluşturun; hedef yükseltmeye bugünden başlayın.

Hizmet bölgelerimiz;

e-ticaret e-ticaret paketleri dijital pazarlama online satış online pazarlama e-ticaret sitesi e-ticaret siteleri e-ticaret satış e-ticaret stratejileri
bölgesi ziyaretçilerimiz, Web Atölyesi'nin mutlu müşterileri arasına katılmak için +90(532) 200 9852 veya info@webatolyesi.com.tr ile bize ulaşın, ihtiyacınıza uygun Kurumsal web sitesi, E-ticaret, E-tahsilat veya Crm çözümünü size sunalım

Bize Yazın

Merkez Ofis

Ziya Gökalp, Mall of İstanbul The Office Plaza, Kat 17 34490 Başakşehir/İstanbul